fredag 25. januar 2013

Ønsker alle en god helg. ...

Fredags kveld og jeg er hjemme og koser meg med familien.
Jeg og Atlefaren har laget masse ovnsverte og Mito denne uken.
Godt det er fredag nå, og helg.
Jeg har planer om å ommøblere litt her i huset.
Yasmin har nemlig fått nytt rom og der skal
 vi rydde og lage det koselig.
Malin har også litt planer om ommøblering, så da blir det forhåpentligvis fint til neste uke da hun har bursdag.

Bildene herfra er fra mitt soverom/stue.
Jeg har fremdeles ike kjøpt noe nytt til huset,
 så dette har dere nok set mange ganger før.
Jaja.... jeg har flyttet litt på det og da ble det litt nytt alikevel.

 


Pynt oppå min sengegavl.



For et par uker siden var Atlefaren og jeg i avisen.
BT var med oss en dag på jobb.
 De fikk se litt hvordan vi lager ovnsverte.
Og høre litt om Bebels historie.
Jeg har tatt bilder av avisen her,
så det er litt dårlig kvalitet.
Men det var en fin repotasje synes jeg.
Koselig bilde av meg og pappa.




Her er jeg....41 år.....
Og her kommer mamma som 41 åring.
Vittig sant....

 


Avisrepotasje for 20 år siden.
Mamma var nettopp blitt Skopusssjefen i Bergen by.
Så rart det er såå lenge siden. Jeg føler ikke det er så lenge siden.
Det var en gøy tid. he he...

Jeg er så takknemlig for alle fine kommentarer, og ønsker alle dere skjønne solstråler en strålende fin helg.

Og Atlefaren hilser til alle sine "fans" som han sier...
knegg knegg...hihi.
 


13 kommentarer:

  1. Hei kjære Margareth!
    Så koselig du har det hjemme :)
    Kjekt å flytte rundt på ting og ordne sånn ;)
    Blir ikke kjøpt noe særlig nytt her heller for tiden!
    Gøy med avisreportasje, så flott ut!
    Ha en herlig kveld :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. Hei du:)
    Så utrolig herlige bilder og masse flotte ting du har:)
    Kjempe koselig hjem du har:)
    Gøy at man kan flytte rundt på ting:) så får man et helt nytt hjem med en gang:) trenger ikke kjøpe nytt hele tiden:)
    Kos med reportasje og vel fortjent:)
    Ha en strålende helg vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. God morgen :)
    Skikkelig fint hos deg ja,og det uten shopping :) Artig med mimring,både du og mammen din er noen flotte damer og så hærlig med far og datter avbildet i avisen :)
    Jammen må dere være kry av hverandre!
    Sender gode ønsker og varm klem jeg da.
    Beste hilsen fra Britt i snøværet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. God morgen Britt:) ja det var litt av et snævær igår . Men jeg tok meg en lang tur og det var friskt og deilig.
      Så koselig med dine fine ord Britt.
      Jeg håper du har det bra. Og så gleder vi oss til Miriam skal drive Anemone . Sant du kommee på nyåpningsdagem? Du husker jo henne sant. Min skopusskollega.....
      ØNSKER DEG EN FIN HELG
      Klem.....

      Slett
    2. Å,takk for fine ord :) Og ja,gøy å være med på åpning :)
      Det vil jeg gjerne. Ikke helt i slaget om dagen,men da er det jo så koselig å "oppleve" noe selv om jeg må holde meg hjemme mye.Bare å sette seg ved pc og vips så finner jeg dere koselige blogg venner :)
      Flink (og lur) du som er ute på lufteturer, om været er dårlig så er det jo så deilig når man kommer inn igjen og kan være fornøyd med innsatsen. Og når været er fint er det jo toppers:)
      God helg videre og takk.
      Beste hilsen Britt

      Slett
  4. Og som vanleg blir eg innspirert av dine bilder og kunster. Må alltid innom her når eg sitt framfor maskina. God Helg. Margareth :)

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Så utrolig koselige og fine bilder :)
    Så morro med mimring og de avisutklippene :D

    TUsen takk for koselig hilsen inne hos meg :D

    Legger meg til som følger her :D

    Ønsker deg en nydelig lørdagskveld :D

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig hos deg Margareth, litt ommøblering av ting og tang er det som skal til :-) Kjekt å endelig titte innom igjen, her har jeg hatt en laaang bloggpause. Koselig reportasje fra BT og et herlig bilde av deg og din far <3

    Ønsker deg en fortsatt fin helg

    Klem, Synnøve

    SvarSlett
  7. Utrolig viktig for en liten bedrift som dere mad all den gratisreklamen.
    Flott. Vet at vi hadde slik skokrem da jeg var liten. Men her jeg bor nå
    får vi ikke tak i den. Skal mase litt på skobutikkene i området så kanskje
    de tar den inn etterhvert. Morsomt at både du og din mor var i avisa på samme alder.
    Flott reportasje av deg og din far.
    Syns du har så mye flott i stua/soverommet ditt Kan se på det mange ganger uten å
    bli lei. Ønsker deg en riktig god søndag :)

    SvarSlett
  8. Å DÅNE KLASK I GULVE!
    SÅ LEKKERT DU ER SÅ FLINK
    MÅ SE PÅ DISSE VAKKER BILDENE EN GANG TIL!
    GLEDER MEG TIL Å SE OMØBELERINGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så nydelige bildet du viser fra soverom/stove med utrulig flotte detaljer!
    Alltid kjekt å flytte om på ting og tang og stæsje det til :)

    Ønsker deg ei ny god uke :)
    Klem Jorill

    SvarSlett
  10. Hei søde!
    Bare innom for å ønske deg en vidunderlig flott uke!
    Gu kor skjønne bilder og uglen...ho.hoooooo!

    Hilse alle i heimen og så koselig innlegg av deg og Atlefaren(med badehetten...hi,hi me like..)

    Klemmer i fleng.

    SvarSlett
  11. Hei fining!
    Så herlige bilder og ordi avisen *smile*

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken, her er det full rulle hele uken, før vi avslutter med en helg på Beito.

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett