lørdag 12. januar 2013

Norge Rundt sin sending nr 1500 på Bebel.



En drømmedag for oss på Bebel.
Tenk å få være med på selveste Norge Rundt.
Til og med i program nr 1500.

Ja vi er bare så utrolig glad og stolt idag, dagen etter sending på NRK.

Men vi var veldig nervøse igår. Spesielt jeg da. Men også Atlefaren var litt stille igår og sa at han trodde aldri mer han ville være med på en TV sending... Mens mamma lagde Taco satt pappa og jeg i stuen og tok oss en liten drink. Så vi fikk oss en liten latterkick rett før sending... he he..
Vi trengte det akkurat da.. For vi var veldig nervøs.

Masse meldinger haglet inn.. tlf og mail.
og det var veldig koselig.

På bloggen her var det 100 vis som var innom så jeg..
Og en koselig hilsen fra en mann som jobbet på Bebel på 1970 tallet.
Han hadde masse historie å fortelle, og husker selvsagt veldig godt min bestefar.


Tusen takk alle mine bloggevenner og andre venner.
Og ikke minst alle facebookvenner.

Hjertelig takk for lykkeønskninger.
Vi setter pris på hver eneste en.


Nå kommer et billedras fra Norge Rundt sendingen.
Jeg har kopiert og limt inn fra NRK.

Kos dere med det, og ha en fin helg i sola...( Ja vi har sol i Bergen idag. )
Bjørneklemmer fra oss....





















12 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deler bilder av sendingen :)
    Jeg sto på butikken da alarmen på mobilen varslet meg om at Norge Rundt skulle begynne, jeg hadde selvfølgelig glemt hele sendingen som jeg hadde gledet meg sån til :(((
    Skjønner godt at dere var spent før sendingen, men tipper dette ble kjempebra !!

    Fortsatt fin lørdag og helg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Det var så koselig å sjå dere,trur ikkje eg har sett på Norge rundt siden eg var yngre og må sei eg koste meg igår,det var så flott men kan skjønne dere var litt nervøse men det var så bra at dette kan dere leve lenge på:)
    Kjendis du nå,hihi:)

    Fine lørdag til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei
    Har jo kommentert en gang før i dag...he,he,men må jo bare si hurra! Skikkelig kos.
    Fortsatt fin helg.
    Hilsen Britt :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig gjensyn med sendingen i går ;)
    Ikke rart dere var nervøse - men dere klarte dette såååå godt!!!!
    Gratulera igjen, og skikkelig velfortjent ;)
    Nå burde nok hele Norge vite hvilken skokrem som gjelder!!!

    Stoor Bjørnekremklem
    fra Merete

    SvarSlett
  5. HALLO HALLO:))
    Å DETTE VAR SÅÅÅ GØY
    VI SATT HER OG KOSTE OSS OG SMILTE
    VAR SÅ GØY Å SE OG HØRE DERE !
    FLINKINGER
    NYT KVELDEN
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

    SvarSlett
  6. Ja, dette var gøy å se :-) Kanskje dere merker økt press på skopuss etter sendingen :-P

    SvarSlett
  7. Dette var bare så gøy !!
    En opplevelse og vi kosa oss virkelig her vi satt å så på.
    Dette kan dere være stolt av .
    Nyt søndagen !
    klem fra Anne

    SvarSlett
  8. Hei vennen:)
    Så kjempe gøy:) så programmet i går og det var virkelig koselig å se:)
    Likte så utrolig godt at dere jobber på den god gamle måten og bevarer tradisjonene så godt:)
    Det at dere jobber sånn er virkelig noe å ta vare på vider, ser at samspillet mellom generasjonen er bare utrolig god:)
    Flinke dere var alle sammen:)
    Sov godt:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Åhhh fikk søren ikke med meg sendingen men tusen takk for at du deler flotte bilder...det gir et innblikk værtfall ;)

    Ha en fortsatt fin helg, skjønne deg :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  10. kjempemoro å se programmet fra fabrikken deres! :) vel blåst det der! ønsker deg en fin uke! -monakristin

    SvarSlett
  11. Hei Margareth.

    Kjempe moro, men fikk bare sett sisten :O/ STOPP ikke bytt kanal skriker jeg ut ho dær blogger jeg med, jeg mååå få se :O) Men så var det slutt a'gitt .O/Men veldig moro det jeg fikk se :O)
    LYKKE til videre .O)
    Ha en super duper dag Margareth og hils resten av fam .O)

    Cos Lisa

    SvarSlett
  12. men søren da, jeg jobbet fredag kveld og fikk ikke med meg dette ! Håper på en reprise en dag..eller kanskje man kan se det på nett-tv? Så utrolig gøy, og for en reklame for dere. Det er dere vel unt! :)

    Ser på det blå serviset. Jeg har det samme. Arvet etter min oldemor fra 1800 tallet engang. Det er jo SÅ nydelig! Elsker blått og hvitt sammen!!
    Ønsker deg en fortsatt flott og travel uke i kulda ;)
    klem fra meg!!

    SvarSlett