onsdag 2. januar 2013

Hey hey...

GODT NYTTÅR

Idag skal julepynten fjernes litt etter litt. Nytt år, og jeg er ferdig med julen nå.
Nå er jeg så klar for nye farger i stuen.
Men jula har vært kjepekoselig i Villaveien. Slappet av masse, hatt besøk av venner og min bror og familien har vært her.Vi har kost oss med god mat hver dag, og det merkes på buksene ja... thihi...
Så dermed begynte jeg året med en lang joggetur/gåtur.
Og til frokost hadde jeg en Noka shake.
Så jeg skal begynne dette året sunt og magert.

I neste inlegg skal jeg skrive litt om mine høydepunt i 2012.
(kommer sikkert imorgen. Savner å blogge nå vettu, er så lenge siden)

Men idag blir det et siste glimt av julepynten som vi har i Villveien hvert eneste år.
 

Maria og Jesusbarnet er en figur fra Candy design som jeg ga til mamma for veldig mange år siden.
 

Julekrybben er fremme hver eneste jul i gangen i Villaveien


den lille nissegutten er så søt. Jeg kjøpte den da jeg var gravid med Malin for 17 år siden.
Og denne antikke engelen fra Candy design er fra den tiden jeg drev Anemone blomster.
Den fikk mamma av meg en jul..

På nyttårsaften feiret jeg sammen med mine skopusskollegaer.
Miriam og Bodil.
Miriam er en bloggvenninne og blomstervenninne av meg, vi har jobbet sammen og er gode venninner.
Bodil er min kjære kusine og vi kjenner hverandre veldig godt. Og vi har det alltid gøy sammen.
Her er vi 3 single damer klar for Nyttårsball på byen.
Så året ble avsluttet med en skikkelig fest.
Så får vi se om vi finner kjærligheten i 2013.....hmm.. blir spennede år dette.

Ha det godt så lenge.
Nå skal jeg på Kino med barna.
Klem Margareth




 


15 kommentarer:

  1. Et fantastisk hus med fantastisk julepynt og fantastiske mennesker! :)
    Godt nyttår til deg og dine!
    Jeg trenger også å begynne et nytt og bedre liv i matveien i 2013. Fra i dag er det forbudt med sjokolade!

    SvarSlett
  2. Heisann ;)

    Ja, bare et lite glimt vi fikk av hverandre nyttårsaften!!! Men gu kor go´ bamseklem...

    Du har nok en god jobb foran deg når julepynten skal fjernes....hihihi...
    Gleder meg til å se dine nye farger...

    Vert sunn her og i dag.... Måtte det bare fortsette ;)

    Ha en flott onsdag!!
    Klemmis fra
    Merete

    SvarSlett
  3. Nydelig julepyntet i Villaveien..
    så fin figur av Maria og jesusbarnet.
    Ønsker deg alt godt i det nye året og takker for fint bloggvennskap i året som har gått.
    Takk for dine alltid så gode ord.
    Julepynten er på vei ut her også nå .
    Ha en fin dag.
    klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Hei, og et riktig ✲✬ᏀᏬᎠT NYTT ÅR ✯✲ Margareth :)
    Ja julen skal ned her hos meg også denne uken, tar
    litt nå og da :) Blir kjekt med lysere tider og et
    nytt år med blanke ark... og fargestifter til ;)
    Det har vært en fryd å følge deg og bloggen din i
    året som gikk. Og tusen takk for så hyggelig ord på
    bloggen min ღ og du skal vite at jeg setter virkelig
    pris på hver og en av dem. Gleder meg til å følge
    deg videre i 2013 ღ Ønsker deg en fin uke i det nye
    året - kos deg og nyt dagene :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. WAW HUSET ER SOM ETT EVENTYRSLOTT
    BÅDE TUENPÅ Å INNI!!!
    DET PASSER JO BRA
    SIDEN DET BOR SÅ MASSE HERLIGE MENESKER DER!!!
    ØNSKER DERE ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  6. Wow så fint villaen tok seg ut,et sikkelig eventyrslott,hihi:)
    Ønsker deg et godt nytt år og gleder meg til å følge deg i 2013 og,med dine fine bilder og herlige tekst!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Et riktig godt nyttår til deg Margareth!
    Nydelige bilder som alltid her hos deg! :-)

    Klem fra Hilde!

    SvarSlett
  8. For et eventyr slott du bor i:)
    Var fortryllende vakkert og med Juletreet som står som et symbol i midten:)
    Kjempe koselig var det:)
    Godt Nyttår til deg og dine:)
    Håper du hadde en kjempe koselig kveld med jentene:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Hei skjønne Margareth!!
    Riktig godt nytt år ønskes deg :)
    Nytt år og nye muligheter, det er jo litt deilig da!!
    Fine bilder av koselig julepynt!
    En fin julekrybbe står høyt på min ønskeliste til neste jul ;)
    Kos deg masse vennen!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  10. Godt nytt år Margareth!
    Fine collager fr julepynten din:)
    Her forsvant julen ut idag...godt å skifte til nye farger nå:)
    Gleder meg til å følge livet i villaveien i 2013:)

    SvarSlett
  11. Hello sweety !
    Du å du så vakker du er!
    Godt nytt spennende år på deg søde!
    Alltid gøy når du har innlegg vet du.

    Krammmmmm
    Camilla.

    SvarSlett
  12. Koselig innlegg!
    Riktig godt nyttår til deg og dine!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  13. Godt nytt år ønskes deg og dine kjære :)

    For ett flott bildet du har tatt av Villaveien i skumringstimen, flott og staselig villa dette her !

    Hilsen Helen

    SvarSlett
  14. Hei Margareth.

    Husker tilbake når eg ser gjennom det du har fått til. Du er jo super flink. Utrulig kva du får til. Mange fine bilder, innspirerer meg.! Ynskjer deg eit strålande Nytt År.

    Klem frå Tonemor :)

    SvarSlett
  15. godt nyttår!! så utrolig fint bilde av huset øverst i innlegget her!! flink du er å ta bilder!! :) gøy å se årskavalkaden også. mye som skjer på et år. blir kjekt å følge deg videre! -monakristin

    SvarSlett