fredag 23. november 2012

Stue-bilder.....

Her sitter jeg idag,i min stue/soverom. Yasmin og
 meg er blitt forkjøla og vi slapper av her og hviler oss.
det er godt det er fredag og helg nå.

Imorgen skal vi på vår årlige tradisjon.
 Hvert år siden jeg var bitteliten har vi vært
 på Steinerskolens julemarked. Og det er så koselig der.
 Med bålgrilling, fiskedam, dukketeater
 og masse små salgsboder som de selger ting fra,
som barn og foreldre har laget selv.
Og neste helg er det Yasmin sin skole som
har julemarked.
 





Ja sånn ser det altså ut i mitt soverom/stue.
Som jeg har vist mange ganger før.
Men nå har jeg ikke tatt så masse bilder denne
 uken så da blir det sånn da.
Disse bildene ble tatt rett før mitt bursdagsbesøk
 i forrige uke....
for idag ser det slik ut....

Og resten av stuen tør jeg ikke å vise... haha.

Nå sitter jeg her i denne sengen og skal
 ta meg en bloggerunde.
Malin er på skolen, og Yasmin sitter på gulvet og leker...
som vanlig.
Hun er litt slapp, så hun kommer opp i
sengen min innmellom og koser litt.

Ja ja.. jeg har ikke så masse å skrive idag.
Nå er jeg trøtt igjen. må hvile meg litt no då.


Host, hark og nys fra meg...

Ha en fin helg alla ihopa.





 
.






 

20 kommentarer:

  1. Hælle så fine bilder, koselig du har gjort det med stue/soverom i ett også er det godt å se du er menneskelig du også...kan`kke ha det strøkent bestandig ;o)
    Ønsker deg og lillemor god bedring og fin fin helg til dere alle :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Nydelig stue du har:)
    Så masse lekre detaljer!:)
    Hvor har du kjøpt disse lysestakene i tre?
    Skjønne:)
    God helg til deg!
    Klem Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. ÅÅ tusen takk Janne.
      De har jeg kjøpt på Kremmerhuset.

      God helg til deg og vennen.
      Klem

      Slett
  3. HALLO SKJØNNE DEG!
    NYDELIGE BILDER MARGARETH
    ELSKER FARGENE DU BRUKER!
    GOD BEDRING IL DERE BEGGE TO<3
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. så fint du har det! nydelige detaljer, ser jo ut som reine interiøravdelingen!! :) veldig inspirerende! men godt å se at det er hverdager i alle hjem ;) god bedring og god helg til deg og dine! -monakristin

    SvarSlett
  5. Elsker bare dette rommet.... <3
    Du e vitti Margareth.... (rotete seng) Klart den e flitti i bruk nå dere e så pjusk :(
    Ta deg en gooo´støyt av noe sterkt i kveld, og kooos dere på julemarked ;)
    Klemmisss <3

    SvarSlett
  6. Tante Ann-Christin :)23. november 2012 kl. 06:36

    Masse god bedring til deg og Yasmin <3
    Tenker masse på dere.....Gi henne en stor klem fra meg, en til Malin, og en stor klem sendes skjønne deg også:)

    Hilse hele familien din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. awww.. så skjønn du er tante Annki.
      Ja jeg skal gi klemmer fra deg til alle jeg.
      Og det må du og. Klem til Jarle, Tim og Tina.

      Så koselig du er innom her da. Klem til deg og.

      Slett
  7. Så staselig du har det ♥ Helt herlig :))
    Du er så søt på det profil bilde,ligner på ei sigøyner skjønnhet ;)
    Kjekt med faste tradisjoner,kos dere så får vi håpe Yasmin blir frisk ♥

    Klemmer Bentevenn

    SvarSlett
  8. Blir aldri lei av å være på besøk hos deg.
    Du har det virkelig koselig :9

    God bedringsklem fra Inger

    SvarSlett
  9. Ååååå ditt stuesoverom er bare DÅNELEKKERT!!!
    Jeg elsker det rommet og herlig å se det med litt rot også....knis,bra du hadde tatt ned trusen i taklampen......ha,ha,ha....jeg måtte bare!
    Vet du tåler en spøk og man må jo le litt selv når man er syk sant??
    Å stakkars dere 2 søtinger da som er så forkjølet...Satse på at dere kommer dere fort igjen....Tenker Mamma Turid og Atlefaren duller med dere ja!
    Så kos at du orket et innlegg da,slik at alle kan få se hvor utrolig flink og dyktig dekoratør du er!
    Du er den flinkeste dekoratør jeg kjenner min venn....
    Ha en herlig helg da og god bedring til begge to.

    Kiss & Love fra Camilla.

    SvarSlett
  10. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig vakre bilder fra stova/soverommet ditt,utruligt vakkert og så masse flotte ting og tang:)
    Håper Yasmin snart blir frisk:)

    Fine helg til deg og dine:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Det er så vakkert og flott hos deg, Jeg liker det.

    Klem Tove Kristin

    SvarSlett
  12. Du har så mye fint :-) Elsker den stilen. Landlig, naturelementer, og koselig og romantisk :-)) Følger deg på bloglovin.com nå, så da er det lettere å få med seg alt, synes jeg ;-)

    SvarSlett
  13. Du har det så gjennomført fint Margareth,ser du har DEKRATØR i blodet:)))
    Måtte le av det siste bildet,hi,hi-det er AKKURAT slik vi har det alle sammen innimellom:))))Klem på deg,ønsker deg en frisk og god helg:)

    SvarSlett
  14. Hei skjønne deg ღ
    Tusen takk for koselig kommentarer
    du legger igjen ღ setter virkelig
    stor pris på dem, og jeg må bare
    beklage at jeg ikke har vært like
    flink til å skrive tilbake i det
    siste - da formen er veldig mye
    opp og ned... Har så lyst, men har
    ikke energi til så mye... Håper det
    bedrer seg etter hvert. Jeg må jo
    innom her til deg så fort jeg ser
    at du har laget nye innlegg ღ og
    det er alltid en fryd å titte inn
    her til deg - fantastisk vakkert
    hjem du har, og jeg falt pladask
    for de skjønne lysestakene du viser
    på det første bildene ღ *smelt*
    Ønsker deg og søte Yasmin masse god
    bedring og en riktig god helg ღ Stor
    klem fra Mette

    SvarSlett
  15. Alltid like koselig og stemningsfullt hos deg!!
    Koser meg såååå med bildene dine.
    Håper dere har hatt en fin fin dag på julemarked -
    jeg gleder meg veldig til julemasse på Frivilligsentralen
    i morgen, og til ulike julemarkeder de to neste helgene -
    jeg elsker slike arrangement!
    Ønsker deg en fortsatt god helg, og en fin ny uke!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  16. Nydelige fargetoner hos deg. Du er en liten mester i pynting og stayling.
    Klem

    SvarSlett
  17. Du er så flink til å få det fint og koselig rundt deg! Bildene dine er jo bare en fryd :)
    Kan sitte lenge og kose meg med de altså :)
    Håper formen er bedre hos dere begge nå, godt å kunne ta en dag i sengen når kroppen ikke vil så mye.
    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  18. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; du har det bare så flott hjemme - et vakkert hjem:)
    Håper dere føler dere bedre nå, og at dere fikk en fin dag på julemarked. Koselig med slike tradisjoner.

    Nå er det ny uke, ønsker deg en nydelig en:)
    Varm og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett