onsdag 2. oktober 2013

Nymalt kommode...før og etter

Denne kommoden kjøpte jeg på Anemone for mange år siden.
Og da var den mørk brun, nesten sort.
Men igår fant jeg ut at jeg ville male den hvit.
Og spontan som jeg er kjøpte jeg maling med en gang og satte igang.
3 strøk måtte det til.

Så i dag tidlig satt jeg den på plass.
 Den har fått ny plass forresten.
Der som jeg egentlig skulle ha TV,
 men vi vil ikke ha TV så derfor
satt jeg kommoden her. 


Slik så den ut ja. Og her på denne veggen
kommer snart en spisegruppe.
For jentene mine har klaget over at vi
 ikke har koselig spisested.
Bare 2 barkrakker og det er ikke
koselig synes de.
Så imorgen skal jeg hente et bord
og en benk som vi har i Villaveien.
Så får vi se hvordan det blir.



Jeg har ikke kjøpt noenting nytt,
selv om jeg alltid ønsker meg noe,
men jeg trenger jo ikke, så da bruker jeg det jeg har.
 




Jo forresten, teppet er nytt.
Et billig teppe fra IKEA.
Og denne gangen ikke hvitt.

Hihi der er mine små høytalere
også kommet med på bilde. 


Slik var det før....
Nå er det slik...
.

Her på Espeland skinner solen og alle har det bra.
Mine foreldre er her nesten hver dag, og igår grillet vi ute på bålplassen som mamma har laget.
De liker seg her med alle sine barnebarn.

Ja takk for vi har det bra alle sammen.
Og at vi er frisk.
Det takker jeg for hver dag.

Håper dere har en fin dag .
Ta vare på hverandre.


Klem fra Margareth 

17 kommentarer:

  1. Ååååå finn frem luktesaltet!!!!!
    Gurimalla så fint!!!!!!
    Åååå sukk og dån.
    Fantastisk herlig i stuen din.....å de små marmorhjertene var jo bare til å spise opp....
    Ja,sant vi har mye å være glad for:)))
    Takk for et inspirerende innlegg snuppeluppa!

    Kiss & love!

    SvarSlett
  2. Hei igjen søta alias turtelldue de lux ❤️
    Å det høres koselig ut altså......
    Ja,det var cergopegia jeg mente.....lovely!

    Trenger vel ikke si kos deg i kveld....❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    SvarSlett
  3. Så fint i stua hos deg. Kommoden ble så flott i hvitt. Likte tapeten du har også. :) Kos deg i stua med "ny" kommode.

    SvarSlett
  4. Huffheile kommentaren min forsvant:(men det eg skulle sei var at du har det så aldeles nydelig og elegant og så flotte kommode:)

    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Kjempefin både før og etter! Og rålekker tapet!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så utrolig fin den ble...selv om jeg synes den var fin som sort også!!
    Så passet den perfekt på den nye plassen -
    klem fra meg

    SvarSlett
  7. Den ble bare utrolig fin også koselige ting du har pyntet med:)
    Men for en utrolig flott og nydelig stue du har:) kan tenke meg dere stor koser dere her:)
    Nydelig hjem :)
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. HEI HEI:)
    SÅ FINT
    HERLIGE BILDER
    NYT KVELDEN I DIN VAKRE HEIM
    SKJØNNE BJØRNEJENTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Så hjemmekoselig du har fått det på Espeland nå :)
    Kommoden var fin før, men ble lekker i hvitt :)))
    Du er så flink å sette ting sammen... Tror jeg må snappe noen tips fra deg :))) Hi hi

    Ha en fortsatt fin oktober uke
    Klem Heidi

    SvarSlett
  10. Du har det bare så fint. Er flink til å gjøre det koselig rundt deg.
    Likte veldig godt de store lysestakene dine.
    Spesielt de på salongbordet.
    Og det kaffeserviset du viser lenger nede her er
    jo kjempefint. Så flott at du har tatt vare på det selv om
    stilen har variert litt. Som regel så kommer stilen tilbake
    om ei stund.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  11. Bare en ting å si: Lekkert!
    Du er så flink til å gjøre det pent rundt deg!
    Ha en fin dag sammen med alle du er glad i!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  12. Du kreative dame !

    Dette ble super fint, og det rare var...siste bildet, som viser hvordan det er NÅ, da virker rommer MYE større..... :)

    SvarSlett
  13. En liten skvett maling kan gjøre store under ja!
    Kommoden din ble veldig fin, og den lille ommøbleringen gjorde stor forandring i rommet.
    Ønsker deg en riktig god helg, skjønningen!
    Titti-klem

    SvarSlett
  14. så flott skjenken ble! og du har det så lekkert hos deg! takk for inspirasjon :) -monakristin

    SvarSlett
  15. Lenge siden jeg har vært innom hos deg, men nå er det mørke kvelder og forhåpentligvis bedre tid for å sitte i sofaen:)
    Sjenken ble jo kjempefin i hvitt - du er en handlingens dame :)
    God helg til dere.
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  16. Flotte bilder du viser:-) Du er jo så flink til å lage det koselig rundt deg:-) God lørdagskveld til deg og dine! Klem Marianne

    SvarSlett
  17. Du har det suuupernydelig <3 BESVIM <3

    Klemmis fra
    Merete

    SvarSlett