tirsdag 29. oktober 2013

Gresskar-hode...

Nå har også jeg laget gresskarhode. Det er 1. gang jeg har gjort det.
Yasmin og meg tegnet og skjærte det ut.
Og nå er det ute i hagen med lys inni.

Yasmin tegner før det blir skjært

Og her drar vi av lokket, og Yasmin
synes det så litt ekkelt ut inni der.
 


hun tegnet noen forslag på øynene,
 om de skulle peke oppover eller nedover.
hehe... ivrig på dette her hun.
..




Sånn ble det tilslutt.
Utenfor inngangsdøren til Malin lyser

det fint opp i mørke høstkvelder.
For her blåser og regner det, og været er fasinerende.


Det var det.
Snart november, og ikke lenge til min bursdag.
Hurra.







8 kommentarer:

  1. Så kjempe fint det ble:)
    Yasmin er bare så utrolig nydelig jente:)
    Herlige bilder:)
    Ønsker deg fortsatt god kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Sjå her ja
    vi prøvde i fjord
    veldig gøy
    masse fine bilder
    kos dere
    klem eli:)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig!! laget det selv i helgen, en artig aktivitet :)

    Ha en herlig Torsdag!
    Klemmer fra Jatte

    SvarSlett
  4. Da er dere klar til og ta imot små halloween barn som ønsker gotteri !
    Super fin ble denne gress"karen" her ....

    Hos meg ble det kun satt ut lykter, for å ønske små nabobarn velkommen :)

    SvarSlett
  5. Kjempe flotte :))
    Kjekt å gjøre slik sammen med barna ♥

    Benteklemmmmmm

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. nice article, and say thank you
    .
    please open my website
    .
    ITTELKOM JAKARTA

    SvarSlett