onsdag 28. mars 2012

Vårbord...

 Vi har hatt familiebesøk av tanter og kusiner her idag. Familie fra Sverige har kommet på besøk for å treffe nyfødte babyen. Det er noen som lurer på hvem sin baby jeg har skrevet om, og det er min kusine som har fått en liten jente. Hun og familien hennes bor også her i Villaveien.
Jeg hadde ikke forberedt meg på bordpynt, så da må jeg finne det som er i huset og hagen. Kvister og greiner, noen roser som jeg hadde stående, litt påskeliljer fra hagen. Så da ble det et vårlig- inspiret bord med solens farge. GULT





Veldig koselig å ha besøk av familien. Vi har spist laks med tilbehør,
og sjokoladekaker
med krem og jordbær .



Tusen hjertelig takk for alle de fine kommentarene jeg har fått. Setter stor pris på hvere eneste en.



Klem fra Margareth

14 kommentarer:

  1. Så nydelig pynta bord,er veldig kjekkt når ein kan lage ekstra til:)du er så flink til å få det til så flott,alltid kjekkt med besøk!

    Ein forsatt fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  2. Nydelig dekket bord!!
    Så greit å kunne bruke naturen,gleder meg til å dekke bord til påske!!
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Är det du Margareth, som gör sådana fina och vackra bordsdekorationer???,,,Helt fantastiskt!!!...Det är ju oerhört glädjande att träffa "svenskar",ha,haha,,,jag menar släktingar,,, och få sitta och äta en bit god mat tillsammans!!!Hoppas ni får en fortsatt trivsam och skön kväll!!!...Tack för att du delade med dig bilder på den underbara dukningen!!!...KRAM!!!

    SvarSlett
  4. Nydelig dekket bord og vakre bilder!!

    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Nyyydelig dekket bord, som vanlig ;o)
    Ha en flott kveld i Villaveien!!

    SvarSlett
  6. ÅH...så vackert bord. Helt underbart. Vad duktig och kreativ du är. Ni hade det säkert trevligt tillsammans. Önskar dig en God Natt. Klem til dere !

    SvarSlett
  7. Det var et nydelig dekket bord, Margareth! :) tenk at man kan finne så mye fin dekorasjoen i naturen:)

    Kos dere videre med vår og den lille babyen :)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for positiv og hyggelig kommentar på bloggen min. alltid artig når nye titter innom. Hjertelig velkommen som følger.

    For et fantastisk flott hus du bor i! Og trivelig må det være å bo sammen i en slik storfamile :-)

    Nydelig bildert tat du også, så her leggerjeg meg også til som følger. gleder meg til å bli bedre kjent her inne.

    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  9. Ska sei du har dreisen på det! Nydelig bord og Utrolig god på å ta bilder syns jeg! Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Nydelig bord, så flink du er! Herlig friskt med gult altså;)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, det varmer! Legger meg til som følger hos deg også!

    Urolig flott hjem du har forresten, elsker fargene du har, så lunt og koselig!!!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Hei Margareth! Du er en av mine nye favorittblogger! :-) Så jeg velger å gi Deg en Blogg-Award! Titt innom min blogg for å lese litt om hva det betyr! Ha en fin kveld videre!! Klem Lisa:)

    SvarSlett
  12. Tusen takk, Margareth - og i like måte! Koser meg veldig her inne hos deg :)Alltid like koselig <3
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  13. Hei Margareth!
    Så fine bord du dekker, altså... Lekkert!!
    Ekstra kjekt når dere har besøk fra Svergie :)
    Vi sees i morgen, Margareth! Gleder meg!!
    Ha en fin fredagsettermiddag!!
    Stor klem Henriette

    SvarSlett
  14. Nydelig vårbord du har pyntet!...så frecht og flott:)
    Ønsker deg en fin helg og takker for din hyggelige kommentar:))

    SvarSlett