mandag 21. april 2014

Helt spontan tur på Plantasjen idag


Hei har jeg kjøpt meg årets første uteplanter. Helt spontant kjørte jeg innom Plantasjen på vei da jeg skulle hente Yasmin som har vært på påsketur med sin venninne. Og vips....så hadde jeg kjøpt 4 poser meg rosa / fersken / lilla blomster

Jeg pleier å plante ca 1 mai, men siden jeg trodde det var sommer idag med 20 grader, så glemte jeg at vi er bare i april, og det kan jo fremdels komme nattefrost, så... Ja jeg må passe litt på.

Hagemøblene mine kom ut i forrige uke, og vi har spist en del frokoster her i sola. 

Melkespannet ( det største) har mamma og pappa kjøpt på auksjon, men plutselig havnet det her hos meg... 

Og søte vimler er nettop kjøpt på Nille helt spontant...







Da jeg var ferdig og plante satt jeg meg ned å så på de vakre blomstene og slappet av,
Da kom Malin kjørene hjem, og sa mamma hva gjør du på. ?
Ingenting sa jeg, bare nyter de nye blomstene... Åå Typisk deg sa hun da...



Så nå er påsken over og begge jentene mine kommet hjem.
Det er 2 glade jenter som på hver sin ferie har kost seg masse og hadde mye å fortelle.

Så nå er vi alle 4 på plass igjen i VÅRT LILLE HUS


Tusen takk for dere er innom meg her i min lille blogg, selv om jeg ikke blogger så ofte.
Dataen min er så upålitelig og treg for tiden, så det er Instragram som er best for meg nå for tiden.
Men jeg blogger av og til, når jeg har tatt bilder og koser meg meg det. 

Klemmer fra Margareth 
#margarethelkadri på Instragram

8 kommentarer:

  1. hei på deg søte bloggvenn:)
    så fint og så heldig du er som har fått plantet så fint
    bra du blogger innimellom
    ellers ville jeg savnet deg veldig
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Åååå så mye fint du har snopet deg snuppa!!!!
    We love flowers sant???
    For et vær vi har for tiden;)))
    Gleder meg til å se deg snart!

    Klem fra Camilla ( still 40 ....enn så lenge:) )

    SvarSlett
  3. Så fantastisk nydelig du har laget til hos deg,her var det koslig,sjarmerende og lekkert og da må man jo sitte ute og nyte!!!!HåSelv var jeg også på plantasjen i går,hele to ganger.Altfor tidlig,men sommerblomster er på plass her også og det går sikkert bra!Kaldt om natten,får ta inn de svakeste sortene!
    Håper det holder seg slik,du inspirerte meg til å fortsette utenfor ig lage det koslig!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Ååååå...kjære vennen så utrolig koselig du har det utenfor døren din:)
    Her må ma jo bare storkose seg:)
    Nydelige blomster og vakre detaljer:)
    Ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Så fint du har det vid entrén,kära Margareth!
    Jag förstår att du bara satt där och njöt...
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. I just began following you on instagram and then saw the link to your blog.

    Oh my! Your photos are lovely.

    SvarSlett
  7. Vakker nettside du har. Jeg er imponert. Jeg skriver en del om tapeter Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett
  8. viele wunderschöne bilder!!! alles liebe von angie

    SvarSlett