torsdag 30. januar 2014

Bursdags-kvelds for Malin som blir 18 år


Vi har hatt en koselig kvelds, for imorgen 31 jan.
 blir storejenten min mydig
18 år.
Så ikveld laget jeg hjemmelaget fiskegrateng
og jeg og jentene koste oss skikkelig rundt vårt pyntede bord.


Lille Yasmin fortalte vitser og jentene tullet og lo.
Her er en vits :
Vet du koffor skjelettet gikk over veien ?
Fordi den skulle på Bodyshop.....
hehehe

Vitser og gåter er det mye av for tiden på skolen hennes.
Og så holder hun på å strikke en katt som skal bli ferdig til Malin imorgen tidlig.
Vi skal selvfølgelig servere kake og gaver på sengen:)


Lille Yasmin sa også:
Dadda... nå må du NYYYTE siste dagen som barn.



Ferske vakre roser fra mormor står på bordet nå.
Vi pyntet med de til kveldsen.
Fordi en av gavene fra mormor er en krystallvase som min mormor har hatt.


Denne krystallvasen skal Malin få  nå til sin 18 års dag.
Kankje hun ikke er så opptatt av krystall nå, men hun kommer sikkert til å bli glad i den siden den har tilhørt sin mormor og oldemor. 

Bursdagskort fra Mormor og Beste.
Bildet er tatt i Botanisk hage rett utenfor Villaveien.


Marsvinene Salt og Pepper har også en gave til bursdagsbarnet :)


Yasmin ville gratulerer Dadda med dette
 koselige bildet fra de søte barneår
Og med dette bildet fra Syren treet i Villavei, gratulerer jeg min skjønne solstråle med 18 års dagen.
Malinmoren min, du er en sånn flott jente, jeg er uendelig stolt av deg.
Og så har jeg lært masse av deg.
Nå er du myndig og voksen, selvstendig og klok.
Jeg vet du gruer deg litt til å bli 18, men husk at mamma er mamma uansett alder.
Mamma er der alltid for deg.

Hipp hipp HURRA
Klem fra Mamma , Firas og Yasmin
Salt og Pepper.


6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen til Yasmin :D
    Maten så himmelsk ut!!

    Kos dere masse med bursdaghelg!

    Ha en fin helg,
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Ååååå jeg får gåsehud her....SÅ koselig innlegg!
    Hjertelig tillykke med den store dagen til Malin !
    Som mamma har jo du nesten litt bursdag i dag du og min venn ;))))
    Kos dere massevis!

    Skjønne bilder!
    Hils skjønne gode Malin ,

    Bursdagsklemmer ;)

    SvarSlett
  3. Hipp hurra for Malin som blir 18 år i dag :) Et kjempekoselig innlegg Margareth,-du er så flink til å ordne det koselig for alle rundt deg! Måtte le høyt her av vitsen til Yasmin..-helt herlig :) Ønsker dere alle en fantastisk dag:)
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til Malin:)tenk 18 år,årene går!
    Kos dere isammen alle mann:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til Malin :) Ja det er en stor dag for både barn og foreldre dette her...så gratulere til deg også gode og varme Margareth:)

    Mange klemmer fra Vibeke

    SvarSlett
  6. HIPP HURRRA FOR
    FLOTTE MALIN!!!
    JEG ER HELT SIKKER PÅ AT DAGEN
    BLEI PERFEKT
    HUN SOM HAR EN SÅ VAKKER MAMMA BÅDE I HJERTE OG SINN
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett