fredag 12. juli 2013

Roser fra Villaveiens Have...

Hvert år blomster disse nydelig rosene fra hagen i Villaveien nr 1.
Min kjære mormor plantet dem for ca 20 år siden, og takket være godt stell fra min tante Kari og kusine Leila, så blomstrer de og er aldeles nydelige år etter år.
Jeg plukker alltid rosene og liker å ha de rundt
om kring i huset mitt.
Og de lukter helt fanastisk.
Og så liker jeg å gi vekk en selvlaget bukett til
noen som har lyst på.





Slik ser det ut i hagen i Villaveien nå.
Et flott syn.
Og her er rosebuksen jeg har plukket fra.


Peoner er det også masse av i hagen.... Nydelige 



En ny søt pute jeg kjøpte i Oslo nettop





Jeg håper dere koser dere med sommer og sol.
Enten du er på ferie , jobb eller hvor du måtte være.
Vi er hjemme for tiden, tar litt småturer på fjellet,
 er med venner osv.

Jeg drømmer litt om å ta meg en liten tur til et
 eksotisk land med en sandstrand.... Helt alene,..
Hvis jeg tør da...
Tror dere jeg hadde klart det ?
Mamma vil gjerne bo i mitt lille hus og
passe barna den uken.

Jeg har sett på turer idag og har sååå lyst.
Kunne tenke meg en avslappende ferie, og sunn god mat.
Litt spennede opplevelsesturer om kultur og historie...

Noen som har et tips til meg. ??



Ha det fin så lenge. 
I kveld skal jeg og jentene sitte ute i hagen og
spise reker ble vi enige om..
Jeg gleder meg. 

Klem Margareth 


5 kommentarer:

  1. Så nydelige roser og ja trur virkelig du hadde klart det å reist åleine,eg er ikkje typen til å gjort noko slikt,har for masse sperrer for alt mulig og er ikkje den som er mest robust men du hadde klart det og barnevakt har du jo:))du vil ikkje angre!!

    Nyt helga skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. For et velv av nydelige sommer blomster i skjønne farger:)
    Du hadde helt klart greid deg godt aleine:) du vil noknfå minner for livet og man trenger å komme bort litt en gang i blant:)
    Blir spennende å høre hva du velger:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Nydelige roser,og ja unn deg en tur alene. Fodi du fortjener det.
    Klemz

    SvarSlett
  4. VAKKER VAKKER VAKKER
    SOM ALLTID
    JA ta deg en tur
    det forkjener du
    nyt og kos deg masse
    fine du
    klem Eli:))

    SvarSlett
  5. Å hei søde rosenknupp!
    Blir glad av å se så mye vakre roser.....Å så skjønt!
    Ble så glad da du hadde vært innom bloggen....du er så skjønnnnnn!
    Har du laget kake nå da???
    Vi har vært noen dager på landet uten datanett...deilig!

    Nå må jeg bare få tak i noen sko....INGEN som passer den nye foten min...Så da blir det en støvel og en sko så lenge....Men har fått time til tilpassing,litt vanskelig i disse ferietider.

    Kom på at den puten var dånefin by the way!

    Guri meg du altså.....skal du reise aleine nå da??? Om du gjør det så vet jeg at du kommer til å like det!
    Håper vi treffes snart.

    Suss og enda en....

    SvarSlett